cinte kita :)


walaupun kite bersama masih lagi baru..
masih lagi lam proses kenal ati budi masing2..
tp saya rase,sgt bertuah di dunie ini
sebab m'punyai seorang teman yg betul2 ikhlas mencintai saye... (*cewaahh,ayat..hihihi)
terima kaseh awak,,
sebab sudi hadir dalam hidup saya..
sudi sayang saya..
sudi mencintai saya..
sudi kenal keluage saya..
saya amat2 b'terima kasih at awak..
sebab awak sggup lakukan macam2 untuk saya...
dan saya ingin b'terima kaseh lagi at awak, 
sebab awak sggup sabar dgn peragai saye yg manje,sensitif,suke fikir bukan2 dan kadang2 tu saye nie baran jgk,, kje taw nak mgamok je..ade time tu,saye ciap mntak putus bagai..
tapi awak still slow talk dgn saye..still sabar dgn saye...still pertahankan hbngan kite..
saya hargai sgt2...terima kaseh awak
saya sayyanng sgt awak...
saye mntak maaf awak,,sebab selalu buad peragai at awak
saye bkn x sayang awak,,tapi sye x yakin awak setia dgn saye...
tapi sumpah,,hari nie,,
saye yakin sgt..
awak setia dgn saye..
awak btul2 cntekan sye...:(
maafkan saye muhammad hisyam ..... 



muhammad hisyam,,only in my heart... :)


No comments:

Post a Comment